Gårdagens outfit + ridpass

Gick så otroligt bra igår. Ni kan verkligen inte förstå! Jag red älsklings Alf och allting gick på räls. Jag och Joanna red upp ett dressyrprogram nere i ridhuset. Och det gick himmelskt. Efteråt sa Pillan att hon tyckte att vi skulle tävla dressyr och verkligen satsa på det :D. Alf kändes väldigt rund och fin. Framåt och pigg för hjälperna och gick i väldigt stadig och fin form. Han brukar annars konstra men idag var han super.

Efter dressyr uppridningen red jag och Joanna upp till paddocken och red självständigt. Alf brukar vara väldigt seg och så fort man tar spöt på rumpan kickar han. Men gud, jag fick hålla i honom! Han var hur pigg som helst. Jätte roligt att rida honom vid dom lägena. Kortade traven utan att han saktade av, haha. Underverk typ. Gjorde lite öppna och slutna i trav och galopp. Sjukt bra gick det. Bästa Alf ♥

Dagens outfit:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback