Dagens ridpass

Kom till stallet vid 9 och mötte Amanda. Så gick vi ner till hagen för att hämta Amulett. Och hm, det gick inte så bra! Tog väl ungefär en halvtimme (?) för oss att få in henne. Hon var lätt att fånga men när hon lämnade de andra hästarna drog hon så att vi tappade henne tre gånger. Hon har aldrig gjort så innan så jag fattar inte vad som flög i henne.

Gjorde iaf i ordning henne lite snabbt och sen började vi gå mot Amandas stall. Så gick jag runt och betade med Amulett medans Amanda gjorde i ordning Pappe. Sedan red vi ut och var ute i nästan två och en halv timme! Sjukt kul var det. Red till en sjö och lät hästarna plaska lite, dock regnade det och blåste så det var ganska kallt. När vi kom tillbaka till stallet igen så ville vi rida mer så då red vi till travbanan och raceade några varv! Skrattade så jag dog typ. Haha. Amulett var jätte trött när vi skrittade hem, haha lilla sötis ♥

Lite bilder jag tog i hagen:

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-19 @ 08:36:02
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback