Gårdagens ridpass

Igår red jag på Toleryd. Skulle egentligen rida Alf men han var tydligen halt så det blev 6 åriga Suprice i stället. Vi tränade på att känna galoppen över galopp bommar och sedan hoppade vi en bana på kanske 65 cm. Eftersom Suprice är så ung så är hon otroligt dålig på att taxera så man måste driva fram till hindret hela tiden. I slutet så gick det sjukt bra. Hade en sådan härlig känsla. Kändes bra nu eftersom jag har haft så höga krav på mig själv, nu var det mest "fläng" ridning och det kan jag behöva. Det är så himla roligt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Du vann ridbyxorna på ponnysanning! Så du vet!

2011-03-19 @ 11:37:59
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback