Fet diss!

Jag köpte en röd, jättefin Kingsland ulltröja på hs. Har inte använt den så jätte mycket då den kliar rätt mycket, haha. Men iaf, så tvättade jag den för första gången, det står handtvätt i så det gjorde jag. När den hade torkat och jag skulle lägga den i byrån så ser jag på lapparna på armbågarna att det hade blivit lite rosa och fläckar på. Åh, så sjukt sur blev jag! Ångrar att jag köpte tröjan. Den kostade ändå 700 kr och den kliar och färgar, inte bra..

Bilderna är sjukt dåliga, men man kanske ser lite iaf!

Kommentarer
Postat av: Jennifer :)

de är ju en tävling tröja. och man ska inte tvätta den offta.

OCH SÅ KLART va försiktig med lapparna på armen när man tvättar :S

2011-03-31 @ 19:30:08
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback