Tisdag

Helt okej dag i skolan. Härligt folk + inget att göra på lektionerna = skönt!
När jag kom hem från skolan(egentligen gick jag med Joanna hem till henne) så åt jag mellanmål och sen drog jag till bussen med Joanna. Åkte till stallet och gud vad mysigt det var idag! Tilly var super mysig. Dock väldigt pigg så hon taktade typ på stället hela tiden när jag red. Jag red på volter och böjda spår. Gick helt okej. Galopperade dock inte då hon var alldeles på tårna för det.
Brighton var riktigt pigg om man säger så. Vi släppte han i paddocken innan Joanna skulle rida. Tur det! Han bockade/sprang/stegrade/hoppade som en galning. Joanna skulle rida barbacka men så fort hon kom upp stegrade han så hon skippade det. Haha, crazy horse!
Lite innan vi skulle åka gjorde jag och Joanna massor med trixs på hästarna och jag har lärt Tilly ett nytt! Visar er någon gång i helgen med film!

Men nu ska jag sova. Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback