Tilly, Brighton - 9 dec

Tilly - Började med att skritta runt hela paddocken två (?) gånger i varje varv. Sedan började jag trava lite och allt gick verkligen super, dock halkade hon lite hela tiden typ. Men sen när jag hade saktat av började hon typ bli trött eller något så då stannade hon och verkligen vägrade att gå fram! Satt och bankade som en galning men hon märkte det inte ens. Det funkade inte ens med spö, haha! Så då satt Sofia upp lite och efter mycket om och men gick hon framåt och då red Sofia en liten stund. Sen satt jag upp igen och skrittade bara några varv, ville att det skulle sluta bra vilket det gjorde! Rolig att rida iaf.

Brighton - Allt talar verkligen emot oss just nu, han konstrar hela tiden och det är inte ett dugg roligt. Sofia skulle rida honom idag men vi red lite var. Vet inte vad jag ska göra faktiskt. Har provat olika bett och olika metoder. Några tips?


Tog massa bilder men jag orkar inte ladda över dom till datorn nu, men dom kommer säkert upp senare eller imorgon, om någon är intresserad?

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag vill se bilderna :D

2011-01-10 @ 07:22:02
URL: http://flodabrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback