Tilly, Angelo, Lady och Alf

Tilly - Gick super bra! Vann över henne och hon gjorde som jag ville hela tiden. Red i en halvtimma. Busade ingenting! Jag är super nöjd. Lite tråkigt att Joanna ska rida henne imorgon, haha.

Angelo - Som sagt. Jag kan hans knappar. Red i 45 minuter. Gick super! Gjorde ett galopp ombyte också! Visste inte att han kunde på kommando.

Lady - Red i en kvart. Red i skritt och trav och hon gick la sådär. Hon gick fint i skritten, men i traven så var hon lite stark.

Alf - Goooch! Vilken ponny. Brukar vara vidrigt svår att få i form, men idag gick han super! Under dom här tre dagarna har jag lärt mig otroligt mycket. Känns som jag kan rida alla i form. Alf som är så stel, jag är så nöjd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback