Skvallerblogg?

Vad tycker ni om skvallerbloggar? Själv tycker jag att det är sjukt kul att läsa! Även om det skulle vara ett inlägg om hur dåligt jag rider eller vad som helst hade jag inte tagit åt mig ett enda dugg, haha. Dom får små saker att verka som att hela världen ska gå under, men det är ju just det som är så kul!

Såg förresten att ponnyxoxo hade lagts ner, synd. Men såg även att hon som hade den hade skaffat en ny!? Tror att det var samma iaf, hon skrev det. Såg även att en kommentar från Sofia var med? Haha, så jävla kul!

Bilden är länk.

Kommentarer
Postat av: annelie :)

haha, hon har typ lagt ner den bloggen också?! xd

2011-01-14 @ 17:44:55
URL: http://anneliesara.blogg.se/
Postat av: molly

haha, hon har j lagt ner den ocå? :(

2011-01-14 @ 21:05:10
URL: http://ponnysnack.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är en ny som har kommit nu. Hon hade kommenterat på min blogg. Den heter ponnysanning.blogspot.com men det är inte samma person ^^

2011-01-15 @ 11:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback