Ponnyakuten



Tänkte skriva lite om vad jag tycker om ponnyakuten.

För det första så är det ju väldigt roligt att titta på, jag längtar alltid tills nästa avsnitt kommer upp på svtplay och när det gör det sitter jag bänkad! Verkar ju sjukt kul att vara med också, man får ju massa nya kompisar, får träna för massa olika super duktiga tränare osv. Kanske borde söka med Brighton? Haha.

Vissa problem tror jag dock är lite för invecklade och svåra för att lösa på bara två veckor. Det borde dom tänka på när dom väljer vilka som får vara med. T.ex Isabelles problem med Pongo, från förra året, var ju ett väldigt stort problem som man behöver jobba med länge. Men det är ju bra att dom får lära sig hur dom skajobba för att problemet ska lösa sig.

Förra året kändes det som att personerna som var med var i ungefär min ålder, men dett året känns det som att alla är typ tio år? Även fast jag vet att dom flesta är äldre så känns dom väldigt små. Dessutom är det flest c-ponnys och jag tycker att det kan vara mer jämt eller vad man säger. Men det är mina åsikter alla tycker ju olika. Hur som helst är det ett jättebra program/läger!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback