Min kväll

Min kväll har varit jätte mysig hittills! Suttit med familjen och ätit god mat. Kött, klyftpotatis och bearnaisesås. Super gott. Till efterrätt blev det chokladpudding och så fick jag en liten bit cupcake! Så j*vla god var den! Ska få en halv imorgon. Jag dog typ. Det var någon slags vit kräm på toppen med silvriga kulor. Själva grunden var liksom en chokladmuffins med nutella inuti. Jag dog. Helt seriöst!

I allafall. En riktig härlig kväll. Sett ett avsnitt av Glee också. Men vill inte ta en ny skiva så det får räcka för idag, hihi.
Ha en bra kväll ni också så ska jag strax börja göra ordning mig.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Låter som en riktig myskväll. :)

2011-01-10 @ 22:52:29
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback