Kondition

Skriver det här inlägget bl.a som en påminnelse till mig själv.
Den här "terminen" som kommer måste jag komma igång antingen med fotboll(igen) eller jogging/gym. Får fan hjärtklappning när jag sitter vid datorn(haha). Sen MÅSTE jag sluta möla i mig sötsaker 24/7. Jordnötssmör, vita mackor, godis, glass, nutella, bullar, kakor, ALLT! Måste verkligen komma igång nu känner jag. Vecka 5 ska jag ha som ett test nu. Jag ska inte äta någon sötsak under veckan (fredag & lördag kan vara undantag). Jag ska också ut och jogga någon dag om det finns tid. Förhoppningsvis på måndag eller tisdag. Ett måste! Sen ska jag också kolla upp hur det blir med fotbollen! Måste ta tag i mitt liv nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback