Hööks

Mycket om Hööks nu i bloggvärlden. Men jag tycker Hööks är en riktig bra affär. Man hittar allt i Hööks. Det är faktiskt inget man inte hittar. Även fall Hööks kopierar saker, men antagligen betalar dom för det. Det är ju ganska positivt för oss kunder att dom kopierar. Det blir både billigare för oss och ändå får vi något snyggt i handen. Jag tycker Hööks arbetar med att få en säker utrustning, även fall inte allt är i bra kvalité. Deras hemsida är urbra och bilderna är helt fantastiska! Jag älskar att titta runt på Hööks och hittar alltid något jag vill ha.
En typiskt exempel på Hööks kvalité ibland. Här är sporrens färg redan avgnad. Vilket är väldigt klantigt!
Här till exempel vill jag bara köpa grimmorna för att dom har gjort bilden så himla snygg. 2 snygga hästar och fint ljus! Hur bra är inte det?

Kommentarer
Postat av: jessica Edsand

sv: då var dt la till sofia

2011-01-15 @ 14:52:50
URL: http://thesaddleclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback