Home sweet home

Nu är jag hemma igen! Skönt, är jätte trött. Har varit super i Stockholm. Igår var vi på världens finaste hotell typ och åt middag och guuuud vilken mat! Åt hummersoppa (sååå gott) till förrätt, sen oxfilé med pepparsås och klyftpotatis och till efterrätt glass med chokladsås. Snacka om att jag var mätt efter, haha!

På vägen hem svängde vi in på Stockholms ridsport och jag fick köpt Kingsland strumpor. Tänkte köpa ett Kingsland pannband också men det fanns bara ett kvar och jag gillade inte riktigt den sorten plus att det var lite dyrt.
Kan även meddela att jag har sett 4 avsnitt av Glee och 8 (?) av Desperate Housewives på vägarna fram och tillbaka. Hm, ja, jag är beroende..
Köpte vanliga KL showsocks, marinblåa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback