Get up on this!

Sitter vid datorn nu och mysar. Sett några antal avsnitt på Glee men snart börjar det bli dags för en dejt med kudden. Imorgon ska jag och Joanna till Brugge & Tilly. Blir förmodligen lite filmer. Ska bl.a filma när Tilly gör alla hennes trick. Planerna för ridningen är att hoppa bana. Ska bli jätte kul. Provar ju benskydden imorgon också, så det ska bli intressant att se hur dom passar. Är ju storlek Large så får la hoppas det. Är lite orolig att dom ska vara för långa bara, men det åtestår att se!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa efterlängtade Elsas Värld. Hinner inte sådant på vardagarna tyvärr..
Btw. så frågade en om ägaren betalade saker till medryttarhästen om det var onödigt och så.
Och mitt svar är både ja & nej. Det spelar roll vem som är ägaren. Jag har turen att ha en väldigt generös ägare :D

Bjuder på en härlig sommarbild nu när det är så grått och trist ute. Saknar Frillesås som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback