Brighton - 25 jan

GALEN PONNY!
Hade tänkt rida barbacka dressyr, ganska ordentligt. Men när jag var på väg ner till paddocken hoppade han typ till några gånger och så, så jag förstod att han var pigg. Så tänkte att jag skulle släppa honom lite först så att han fick springa av sig lite innan jag red. Släppte honom och han sprang runt lite och rullade sig länge i snön. Så kom han fram till mig så då satte jag på tyglarna igen och satt upp. Efter typ 4-5 steg så stegrar han och när han har landat så hoppar han typ rätt upp? Var iaf sjukt nära på att ramla av då jag inte alls var beredd. Så satt av och släppte honom igen. Och herregud! Han rejsa runt som en galning och bockade och typ hoppade och höll på. I typ 15 minuter(?) och sen skrittade jag av honom för hand. Han fick iaf lekt av sig, haha sötis!

Kommentarer
Postat av: EQUILINE utrustningsbloggen

Vilken fin :)

2011-01-27 @ 22:33:27
URL: http://equiline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback