2 missar

Jag bläddrade igenom en Hööks katalog från förra året och hittade några missar. Själv tycker jag Hööks katalogerna är riktigt roliga att bläddra i. Riktigt fina bilder, fina ponnys och jag gillar sättet dom gör för att matcha sidorna. Det ser aldrig konstigt ut på någon sida i katalogen utan allt ser matchat ut. Om ni fattar?
På den här bilden ska Hööks reklama för ett schabrak.
På den här bilden så är det en av missarna som dom har gjort. Om ni tittar på bakskydden är dom på tok för stora. Framskydden ser ganska bra ut, men bakskydden har dom slarvat med.
På den här bilden ska Hööks reklama för ett täcke.
Så här stora ska bakskydden egentligen vara. Här sitter benskydden perfekta. Både fram & bak.
På den här bilden så ska Hööks reklama för ett träns.
Som ni ser på bilden ser bettet alldeles för stort ut. Och dom har inga tyglar. Så inget drar i bettet, så det är för stort.
På den här bilden ska Hööks reklama för träns.
Här ser ni hur ett bett ska sitta. Det sitter jätte bra. Jag tog remont här också för att det skulle vara lika. Dessutom har dom inga tyglar.

Här fick ni se lite missar Hööks har gjort. dom har säkert gjort massor mer. T.ex. dom där färgade sporrarna coh stigbyglarna hade dom redan en repa på bilden. Men nu har dom tydligen ändrat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback