Stryker ett streck

Jag och Sofia red igen lite impulsartat på toleryd idag och jag kan säga att jag stryker ett stort streck över det passet.. Hade Sockan, som jag i vanliga fall tycker mycket om, men idag funkade verkligen ingenting. I skänkelvikningarna försökte han bara böja halsen och inte jobba med bakbenen och i början kunde jag typ inte få fram honom i galopp för att han var så seg och när jag la till spöt på rumpan stannade han och kickade och backade. Fy, satt där och tittade på klockan och ville att det skulle ta slut. Så nu stryker jag ett streck och tar nya tag till imorgon!

Jag och Sockertoppen i höstas!

Kommentarer
Postat av: ellen

Vilken söt

2011-04-13 @ 15:07:41
URL: http://ellencsordas.se
Postat av: amanda

sv: haha, jaha :P men vad kul att ni hittade 2 st igen! Och i samma stall! Själv har man letat i över ett halvår efter en ny häst :( Det är väl inte så många som behöver medryttare där jag bor..



Usch, låter inge vidare kul :( Du får ta nya tag, ibland har man dåliga dagar :)

2011-04-14 @ 14:08:30
URL: http://lastbitchstanding.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback