Rulett

Jag vet att iaf min kära vänner Disa och Annelie listade ut vilken häst jag kommer ha i sommar, kanske var det någon mer? Haha, fick ett sms av Disa där det stod: Tror du inte att jag gick in och letade som en jävla galning på någon bild som liknade den du la upp? Haha, hästen jag kommer få är iaf Rulett. Såhär står det om honom på hemsidan:

RULETT

RULETT

val, f -2004
154 mkh, brun
e. Rosett 600 E
u. Elo 3586 E
Öselhäst med full stam 

Info:
En fantastiskt snäll och trevlig häst, mycket vänlig i sitt sätt. Helt okomplicerad, lugn o trevlig att rida. Gärna till vuxen som vill rida ut mycket i skog o mark. Grundutbildad.
Verkar faktiskt hur bra som helst! Kommer ihåg att jag såg honom i sommras när jag var där och sa typ "gud vilken fin häst". Älskar hans tecken, 4 vita kronränder, det är typ det finaste jag vet! Perfekt storlek också, perfekt helt enkelt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback