Provridning

Gud vad roligt det var och gud vilket väder :D Vilken känsla och vilken tur! :D Är så himla glad nu.
Först kom vi dit och hämtade hästarna vi skulle provrida. Har ju inte berättat om dom men dom vi provred heter Alfina och Amulett.

Amulett: Gick sjukt bra. Dock väldigt seg men jag brydde mig inte så mycket. Kände mig som lyckligast i värden när jag satt där på hennes rygg. Perfekt storlek också. Maxad c-ponny! Dock måste jag och Joanna sätta igång henne för hennes kondition är inte den bästa. Red runt lite och testade henne. Galopp,trav och skritt. Hon är en riktig ponny att sköta om! Så söt ♥

Alfina: Alfina är en travare fast ser absolut inte så ut. Ser ut som hon är en helt vanlig ponny i häst format.  Hon är 155 cm i mankhöjd. Hon var lite svårare att sköta om men verkligen jätte snäll. Red också runt för att känna lite på henne. Dock kunde hon inte galoppera så bra på en volt men det kommer! :D Hon var i allafall sjukt rolig att rida med en egen motor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback