Provridning

Kom nyss hem från provridningen. Red både en c-ponny vid namn Amulette och en stor häst vid namn Alfina.

Amulette: Haha, hon var väldigt "ponny" i sitt beteénde i stallet och väldigt seg att rida. Men hon var jätte fin och rolig. I slutet gick det faktiskt väldigt bra. Dock lite liten för mig tycker jag, fast det funkar ändå. Hon är utbildad FEI dressyr och LA hopp, så nu ska jag och Sofia sätta igång henne så får vi se vart det leder.
Alfina: Så rolig häst att rida! Pigg, framåt och positiv. Gillar dock inte att vara ensam i stallet men whatever. Ganska svår att rida men som sagt, riktigt rolig!

Så imorgon åker jag och Sofia upp till våra nya medryttarhästar som är så perfekta de bara kan bli, allt är perfekt! Shit, är så sjukt glad!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback