April

Sitter vid datorn nu och bara njuter av att det är lov. Dock känns det som skolan börjar snart, men jag måste njuta av varje sekund och bara göra det gör tycker är chill och gillar. Har nu varit i stallet och ridit 2 hästar 3 dagar i rad. Var där idag också och tänkte utvärdera lite hur det gick:

Amulett: Gjorde öppna/sluta, skänkelvikningar, ökad trav och galopp. Gjorde mycket travarbete och vissa gånger lossnade hon och gick riktigt fint. Herregud vad jag älskar den ponnyn. Red sedan hemåt första gången och det gick super! :D Hon får 4 av fem hjärtan då hon kunde lossnat lite mer och att min sits kunde inverka lite mer.
Alfina: Red runt i Korallen och försökte lossna henne så mycket som möjligt. Gick mycket bättre än igår. Joanna fick till och med galopp. Super :D Kände dock att hon kunde ta det lite mer lugnt och att jag kunde få henne mer att ställa sig utåt. Hon får 3 av 5 hjärtan just av dom orsakerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback