10 saker du kanske inte visste om mig..

1. Jag hatar när folk säger till mig att jag är smal, jag vet att jag är det och det är inget jag är stolt över.
2. Jag är absolut inte lika hästintresserad nu som jag var i höstas.
3. Jag är väldigt blyg mot nya personer.
4. Jag är sjukt glad att jag bytte klass i höstas!
5. Innan jag blev vän med Sofia hade jag typ en kompis, haha. Nej, men jag har blivit mycket mer social!
6. Jag är väldigt rädd för typ krig och sånt, är livrädd att det ska bli krig i Sverige nu när vi är med nere i Libyen..
7. Jag har ormfobi, usch det värsta som finns verkligen!
8. Jag äter typ inget i skolan men hemma kan jag verkligen äta hur mycket som helst, haha.
9. Jag har alltid väldigt höga krav på mig själv, vad jag än gör. Det försöker jag att inte ha då jag ofta blir besviken på mig själv för att jag har alldeles för höga krav.
10. Jag blir lätt "snål" mot mig själv när jag har mycket pengar och när jag inte har det kan jag köpa upp allt!
Hahahaha, på tal om ormfobi.. Disas pappas lilla gulliga orm. Fattar ni hur grym jag kände mig när jag vågade hålla den eller!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback