Ridpass - Felizia

Hejsan! Ridpasset gick super bra! Hade min lilla plutt, Felizia. Vi hoppade och hon brukar oftast vägra, inte med mig så mycket för att jag kan hennes knappar. När vi hoppade så gick det som på räls. Hon vägrade inte någongång, saktade inte av till trav eller någonting! Gick som en dröm. Fast hon sparkade ju bakut när man spöade henne på rumpan ett antal gånger. Hon blev också jätte rädd för en grep, så hon slängde sig åt sidan flera meter. Haha, men spöade på henne och sen gick det bra. JAG ÄLSKAR UTMANINGAR! Hon var jätte fin i dressyren också. Hade stilla hand och hon gick så fint. Älskar min lilla plutt. I slutet hoppade vi 80. Trodde verkligen hon skulle vägra men jag hade bra bjudning och hon hoppade :') Hon brukar annars vägra på 50 med vissa.
Nästa gång ska vi rida ut i snön! Sååå mysigt.
Charmig bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback