Min drömhäst

Kör igång med det inlägget som alla andra kör med. Min dröm häst. Min dröm häst är då ingen häst, utan en maxad c ponny. Det ska vara ett sto. Hon ska vara ganska satt, alltså inte jätte nätt. Den ska ha fint huvud och inget överdrivet svank. Den ska helst vara en connemara, brun med vita strumpor. Fast det är helt okej att den är gulbrun också! Hon ska vara snäll i boxen och jätte mysig i stallet överhuvudtaget. Gilla att bli kliad, lägga huvudet på axel osv. Den ska vara pigg, men orädd att rida. Inte titta på hinder och kunna hoppa 1 meter utan problem. I dressyren ska hon har fina steg och vara lätt att få i form. På tävling ska den trivas som en fisk i vattnet och kunna ta snäva svängar i hoppningen. Fästa sig vid en och älska en tillbaka. Skulle vara kul om den var lätt att träna Horsemanship på också. Det är min drömhäst! Hur är eran drömhäst?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback