Kaniiiinis

Hej! Är hemma från Joanna nu. Hela morgonen har vi ägnat åt att titta på info om kaninhoppning och kaninutställning. Vill ställa ut Vilgot men han får inte ställa ut i en "riktig" utställning då han har för mycket vitt på kroppen. Men hoppning vill jag tävla i men han är ju än så länge bara 3 månader min lilla bebis och man ska ju inte börja tävla förren dom har fyllt 6 månader och växt färdigt. Men ska börja träna väldigt försiktigt, med en liten bom eller något. Men vill ställa ut i en klass som kallas Sällskapskanin klass. Då tittar dom inte på färgerna, men har inte hittat någon tävling än.. Men Mathilda, om du ser detta, skriv i en kommentar om tävling och så!!
Efter det svarta strecket ska han vara brun om han ska vara tillåten :(:(:(:(

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej sofia :

Jag vill gärna hjälpa dig och kan berätta lite hur du kan göra och så :) men hinner inte just nu men lovar inom dom närmsta dagarna ska jag hjälpa dig :)

2010-11-27 @ 17:35:17
URL: http://flodabrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback