Uteritten

Uteritten var så himla mysig! Det gick super och allting var jätte roligt. Mamma älskar Tilly och hon hjälpte mig villigt att fixa mat, mocka och fixa ordning henne. Vi red lite slalom mellan träden för att våra mammor tyckte att det skulle bli lite omväxling för hästarna. Dom tyckte det var jätte kul. Men en gång så gjorde jag misstaget att jag sa till mamma att hon skulle springa. Så jag kunde trava lite. Men Tilly tyckte det var så himla roligt så hon hoppade/bockade/stegrade i världens fart. Så sadeln hamnade på sne. Alla fick hjälpas åt att sadla om för hon gillar inte att stå stilla. Men sen gick allt bra igen. Vi ska garanterat göra om det här många gånger!

Kommentarer
Postat av: Oliviachronwall

fin blogg, föjljer den!

hoppas du följer och kan börja kommentera min blogg!:D

2010-12-26 @ 17:27:28
URL: http://oliviachronwalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback