Tolkning

Dagen har varit superrolig! När jag kom till Nääs tog jag först massa kort på några hästar i hagarna. Sen kom Disa och då hämtade vi Arraxi, haha Chess typ sprang runt som en galning i hagen! Så fixade vi Arraxi och så och sen gick vi ut, hämtade pulkan och tog några jättefina kort. Efter det gick vi ner till ängen, Disa började rida och jag började åka pulka. Förts skrittade Disa en stund och sen när hon började trava kändes det as snabbt, och sen när hon började galoppera gick det sjukt snabbt! Så sjukt kul var det och Arraxi tyckte det var jättekul! Efter en stund bytte vi plats. Arraxi var faktiskt snäll mot mig idag och bockade bara typ fem gånger, haha! Det var sån sjukt härlig känsla att galoppera fram snabbt som vinden i snön med solen högt på himmelen. En gång när Disa red började Arraxi typ skena och då ramlade jag av pulkan. Så då fick jag gå aslångt. Haha. Lyckad dag iaf ♥

Porträtt Arraxi:

Kommentarer
Postat av: Disafisaaa

hihi, sjukt kul ;D

2010-12-27 @ 23:22:05
URL: http://lifeofdisa.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback