Tisdag (igår)

Mötte Disa vid Nääs klockan tolv. Då mockade vi och fixade Arraxi oså. Sen gick vi ut så red Disa först sjörundan och sen red hon på ängen och jag tog kort. Det blev några jättebra bilder! Det kommer en bildbomb snart i separat inlägg. Iaf så red hon i kanske 40 min- 1 timme (?) och jag höll verkligen på att frysa ihjäl! Mina tår var helt borta och fingrarna ramlade nästan av, haha. I slutet kom Lisa och Druid och Emma och Astan. Så det blev lite bilder på dom också. Efter Disa hade ridit fixade vi med Arraxi och sen gick vi upp till cafeterian och åt. Och tittade på bilder på Emmas kamera. Sen fick vi typ springa till bussen! Två jätteroliga och mysiga dagar har jag haft med Disa ♥
Smakprov! Kvalitén försämras sjuuuuukt mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback