Nyårsafton

Idag är det nyårsafton. Tänk vad året har gått snabbt! Kommer ihåg i februari när jag fick min lille Chip, som igår fyllde ett år. Kommer ihåg i mars när jag började rida på Wiebo också (innan red jag bara på Toleryd) och då var jag sjukt nervös. Jag tänkte göra ett inlägg om året, skulle det vara till intresse? Lite onödigt att göra så mycket om ingen är intresserad, haha.

Har nyss varit ute med Cola och Salsa i det fina vädret! Dom tyckte det var jätteroligt att komma ut och skutta. Innan det provsmällde vi några raketer för ikväll, så nice!
Det lär bli mycket bilder ikväll. Så vänta er bilder någon dag när jag har tid!
Gulle Chip! Dagen efter jag fick hem honom. Åh kan inte fatta att han redan är ett år.. ♥

Kommentarer
Postat av: NellieB

JAG ÖNSKAR ER TJEJER ETT GÖTT NYTT ÅR !!! =D

2010-12-31 @ 16:56:01
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback