Dan före dopparedan

Hej! Har nyss ätit italiensk buffé och är mätt och belåten. Kom hem för en stund sen från stallet. Gick så HIMLA bra! Tilly var jätte duktig och gjorde precis som jag ville. Tog några skutt på 20 cm och sen över en bom också. Jätte duktig. Hon krånglade en gång men Joanna hjälpte mig då och tog fram en lång piska och då gick hon framåt igen. Super nöjd. Hon var jätte gullig och kom galopperandes mot oss när vi skulle hämta henne från hagen också. Sötis.

Idag står stor städning och 2 julklappar ska slås in. Imorgon är det fullt hus hemma. Joanna har "lill julafton" hemma hos henne så det blir ingen uppdatering från henne idag antar jag. Men jag är i full gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback