Dagens ridpass - Brighton

Hejsan svejsan i lingon skogen!
Var i stallet hos Brighton idag, egentligen har jag ju inte honom på måndagar, men världens bästa ägare som han har säger att jag får åka dit när som! Så jag och Sofia bestämde oss för att åka dit idag. Han var extra mysig i stallet men lite sur när jag skulle sadla, han ville nog vara kvar inne med sina kompisar, haha. Men iaf så kom vi ner till pd och jag satt upp och han var lugn oså. Men sen gick vi ju förbi den superläskiga bäcken och då var man tvungen att galoppera så att jag inte fick stopp och bocka, HAHA! Jag red en liten stund men han ville bara sticka hela tiden och var as jobbig och slängde med huvudet. Så jag bestämde mig för att sitta och släppa honom lite istället. Och jädrar vilken överskottsenergi han hade! Helt galet! Han sprang runt och bockade och hade jättekul, och såklart rullade han sig också. När jag hade tagit in honom så fixade jag och Sofia massor och gick och småplockade och putsa träns oså, hur mysigt som helst :D

Kommentarer
Postat av: jessica Edsand

Så söt :)

2010-12-07 @ 16:15:49
URL: http://thesaddleclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback