Dag 6 – En ny bild på dig själv och 10 faktan

1. Jag skäms oftast inte. I allafall inte över mig själv. Jag kan göra helt crazy saker utan att bry mig efteråt. Jag tycker det är sjukt kul att driva med folk, som tror att man är seriös. Det tycker jag är jätte kul!

2. Jag älskar djur, allt från zebror till sköldpaddor. Jag tycker om alla sortes djur, men inte insekter!

3. Jag är en riktigt gottegris. Jag äter allt som är onyttigt som kommer i min väg. Om jag ser något gott, wips så är det borta!

4. Jag är väldigt lat av mig. Och det är jag inte stolt över!!

5. Jag saknar fotbollen, önskade att det var en annan dag och en annan tid.

6. Jag har väldigt svårt att leva i nuet. Alltid är det något om 1 vecka om är mycket mer roligt än det som är idag. Jag längtar ALLTID. Det går aldrig en dag utan att jag längtar. Att leva i nuet ska bli mitt nyårs löfte.

7. Jag är total förälskad i ridning och hästar! Jag älskar att rida och jag älskar hästar. En väldig stor del av mitt liv känner jag!

8. Jag läser miljontals bloggar. Så himla roligt. Har bloggarna som favoriter så det är enkelt att hitta!

9. Familjen är det bästa jag vet. Även fall jag är sur på dom ibland, men det hör till :)

10. Jag är duktig i skolan, inte för att skryta. Men jag tycker jag är ganska duktig i skolan. Jag pluggar och får bra på proven. Det är oftast alltid VG eller MVG som gäller på proven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback