Dag 1 - Om mig

Ja, som ni alla förhoppningsvis redan vet så heter jag då Joanna. Joanna Terese Kasza Tengros för att vara exakt. Jag föddes i Göteborg den 23:dje maj 1996 och är då alltså 14 år och går i 8:an. Mitt största intresse är hästar och har alltid varit. Jag började "rida" när jag var 2 år på min kusins häst. När jag var 4 år började jag på ridskola och efter det har det rullat på. Idag rider jag två dagar i veckan på två olika ridskolor, Toleryd och Wiebo. Utöver det har jag min underbara medryttarhäst Brighton som är en 11 årig tinker.

Min familj och mina vänner betyder mycket för mig. Jag umgås mycket med min familj på helger osv. Det tycker jag är viktigt, att inte bara vara med kompisar utan även umgås mycket med sin familj. Djur har alltid legat mig varmt om hjärtat, vi har alltid haft något djur hemma och det är en del av vardagen för mig. Just nu har vi två hundar, fyra kaniner och två undulater. Mina föräldrar är skilda och jag bor mest hos mamma, hos pappa varannan helg och ibland vissa vardagar. Det blir såklart mer på loven! Jag har en lillebror som heter Joel, 5 år och en "plastsyster". Lina, 13 år.
Kompisar är en stor och viktig del av mitt liv. Jag älskar att umgås med kompisar. Det spelar ingen roll om man ligger i sängen och tittar på film, är inne på datorn osv. eller om man rider ihop, åker in till stan osv. Vad som helst är underbart med riktiga vänner!
Hoppas ni har fått en liten uppfattning av mig nu. Om det är något jag har glömt eller något ni vill veta så är det såklart helt okej att fråga!!

Nu fick ni massa riktigt gamla bilder! Det var väl lite roligt? =D

Kommentarer
Postat av: annelie :)

gud vad söt!

2010-12-28 @ 00:00:36
URL: http://anneliesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback