30 dec, nästa sista dagen av 2010..

Denna roliga dag har spenderats med min kära vän Amanda. Först åkte vi till Brighton ungefär vid 11 så fixade vi allt med honom och red och så. Sen kom hennes föräldrar och hämtade oss för Amanda hade glömt sitt busskort, smart. Strax innan dom kom så kom jag på att vi kunde åka till hennes stall, så det gjorde vi. Först var det tänkt att jag skulle titta på när Amanda red men sen sa hon att jag kunde ta Pappe om jag ville. Såklart ville jag det! Så tog vi in dom och fixade oså och sen red vi iväg upp till manegen. Vi red där i ungefär 1 timme. Pappe var jätterolig att rida och han gick faktiskt riktigt bra! Så det var kul.

Pappe! Eller Papidoux som han egentligen heter, 17 årig travare. Sååå söt! Ca 152 i mkh.
Gwen, 6 årig minihäst! Haha, nej inte så liten, hon är väl b- c?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback