3 saker jag gillar

Skriver 3 saker jag gillar som Karin hade gjort på hennes blogg.
1. Att mysa med min kanin. Jag älskar det verkligen! Han är så himla mysig och efter att jag har klappat honom så slickas han alltid. Så snäll är han! Jag gillar också att bara titta på honom när han göra sina hyss! Han är en riktig buspelle och har verkligen mycket knäpp energi.

2. Felizia. Hon är verkligen världens mysigaste ponny. Jag är helt total förälskad i henne! Hon är fin att rida dressyr på, rolig att rida ut på och en utmaning att hoppa. Passar mig perfekt. Gillar att vara bestämd så detta är verkligen en ponny för mig. I spiltan är hon verkligen en surmaja. Hon bits och sparkas och allt vad det är. Men är man bara bestämd kan man faktiskt stå där med huvudet i famnen och mysa. Jag älskar henne!

3. Att bara vara hemma. Utan bekymmer. Det är faktiskt skönt ibland att skippa kompisarna och bara vara hemma med familjen. Jag gillar att vara hemma själv och sitta vid datorn. Tänka bara på mig själv. Äta middag med familjen och se på tv med dom. Det är jätte mysigt tycker jag!

Random bild från julen 2009



Kommentarer
Postat av: linnea - En ponny ryttare

sv: tycker det är viktigt att hästarna får 2-3 veckors lov :)

2010-12-02 @ 17:28:42
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Anna

kan hålla med dig om trean :)

2010-12-02 @ 18:04:11
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jo asså de var förra vintern och då var de väldigt mycket snö och så men då hade hon inte börjat rida så mycket western på honom. MEn han var väldigt mysig och så. :)

2010-12-02 @ 19:36:30
URL: http://flodabrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback