15 dec

Sitter med en påse godis bredvid mig, nyttig som jag är.. Gott iaf! Förut var vi och åkte skridskor med skolan. Det började bra med att jag och Sofia missade tåget, haha. Vi var inne på sött och gott och när vi kom tittade Sofia klockan. "SHIT, TÅGET GÅR OM 5 MINUTER!" Så vi sprang över hela torget bort till stationen och då ser vi tåget där och tänker fan, nu missade vi det. Men det väntade där i några minuter och vi precis när vi började springa mot det igen åkte det. Så jag ringde mamma och frågade om hon skulle någonstans och just då skulle hon till jobbet. Så hon körde oss. Det var inte jättekul precis att åka skridskor men jag ramlade inte någon gång, hahah!
En bild på mig och Sofia från i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback