Chockad

Kom nyss hem från Ina, var där med Sofia också. Vi gjorde anden i glaset och herregud.. Jag har alltid trott liksom på andar och jag kan ibland känna dom (ni som inte tror på det får tycka som ni vill) men jag har aldrig trott att det skulle funka med anden i glaset. Men iaf så gjorde vi det och jag säger bara, herregud! Jag fick kontakt med min älskade farmor (har varit min högsta önskan hela livet att få kontakt med henne igen och om jag fick en önskan i mitt liv skulle det vara att få tillbringa en dag till med henne) och jag grät! Jag grät och grät och grät. Allt stämde in och när jag frågade vad hon vill säga mig åkte hon till symbolen med ett hjärta på.

Min högsta önskan skulle vara att bara få se ditt ansikte igen, att få höra din röst i mitt öra, att allt var som förr. Tack för att du är med mig och du ska veta att jag alltid kommer älska dig, no mather what. Love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback