Presentation

Fick ju som sagt reda på vilken häst jag ska hyra ett hela sommarlov igår. Blev lite paff då det inte alls blev som jag hade tänkt mig. Men när jag tänker efter blev det ännu bättre :D

Det är en valack som heter Hoffman på 152 centimeter i mankhöjd. Alltså en storhäst, vilket jag inte räknade med. Men ägaren säger att dom få centimetrerna som skiljer märker man inte av. Han är skäck och är född 2003, alltså 8 år. Han vill alltid göra sitt bästa, väluppfostrad och är super snäll. Det bästa är att han har gått med Rulett hela vintern nu så dom är best friends. Så det kommer inte bli några problem att rida tillsammans. Han verkar världens bästa ♥
Jag menar, hur charmig är han inte?



Kommentarer
Postat av: annelie :)

aw, vad fiiin! :D

2011-04-23 @ 00:00:37
URL: http://anneliesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback