En låsats dag

Tänkte skriva en liten "låsats dag". Skriva en lista om hur jag tror en dag kommer se ut i sommar när jag hyr häst. Det blir nog kul att titta tillbaka på sen! :D
- Vaknar
- Möter upp Joanna och cyklar till stallet
- Gör mat
- Tar in hästen från hagen
- Ryktar, sadlar osv.
- En uteritt med Joanna
- Kommer tillbaka och sadlar av
- Ger mat
- Släpper ut till hagen igen
- Går och badar med kompisar
- Kommer tillbaks efter middag till stallet
- Tar in från hagen
- Borstar
- Rider ut en skritt runda barbacka i solnedgången
- Kommer tillbaka och tränsar av
- Släpper ut i hagen
- Pussar godnatt




Kommentarer
Postat av: amanda

va bra! jag läste inlägget igen och såg att man kan tolka det på två sätt; så att vi inte kan ta isär tyglarna och börja såga ( trodde att ni började såga) men försår nu att du menar: så att vi inte kan ta isär tyglarna och Inte börja såga. Gud vad invecklat det blev, men det var bara väl menat iaf! =)



ja det är jag =) fast det blir inte så, ska hyra en annan häst ist :) Men jag fortsätter följa er ändå, har ni fått reda på vilka hästar ni får?

2011-04-02 @ 20:32:44
URL: http://lastbitchstanding.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback