This is it

Tänkte bara att ni skulle få veta att jag inte längre är medryttare åt Brighton. Jag har kännt ett tag nu att det inte är rätt, jag har knappt kunnat rida honom för paddocken går inte att vara i och ute är han väldigt opålitlig. Dessutom har han varit väldigt dominant och försökt ta övertaget hela tiden i hagen, stallet osv. Ingen respekt. Därför har jag kännt mig lite osäker och det är ju inte bra att vara osäker när man håller på med djur! I söndags tänkte jag prova om det hade blivit bättre ute. Men när jag red så försökte han dra iväg flera gånger och han hoppade runt, gjorde små språng och höll på mest hela tiden. Så efter det har jag nu bestämt att jag inte vill sköta om honom längre, sorgligt men sant. Jag har haft massa mysiga och roliga stunder med honom och det är definitivt en tid jag inte kommer glömma i första taget!

Trots allt så kommer jag sakna honom, plutten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback