Party every day

Sitter just nu med Sofia och chillar. Gårkvällen blev riktigt lyckad och väldigt rolig. Kom hem runt 12 någon gång och då sov jag hos Sofia. Vi segade typ hela morgonen och jag stack från Sofia hem snabbt och sen mötte jag Johanna på gymmet. Så tränade vi en stund, riktigt nice faktiskt! Efter det cyklade jag hem, duscha, fixa mig och allt och sen gick jag och Sofia ner till centrum och mötte upp Ina och Hannes. Vi drog oss mot mig och på vägen gick vi förbi Arya så hängde han på också. Har varit en riktigt härlig kväll med härliga vänner!

Några goa bilder från igår! Haha, råkade bli bilder på typ samma personer hela tiden, men så får det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback