Mamma - Kan jag få en häst?

Herregud. Tror jag har hittat min dröm häst!

Connemaravalack f.2001, 147,5 med full stam imp. Irland. Underbar att handskas med, stor utstrålning. Hoppat upp till L:a (men har kapacitet för mer), och har vinster och placeringar upp till regional L:b. Startad debutant fälttävlan med godkänt resultat. Även bra kapacitet i dressyr dock aldrig tävlad pga. ryttarens intresse. Trafiksäker, snäll att rida ut på både själv och i grupp. En kompis man kan ha mycket roligt med som anpassar sig efter ryttaren.

Hur verklig låter den hästen egentligen? Typ..helt perfekt. Saken är inte sämre när det är en valack, connemara, 10 år och skimmel heller. Gud vad jag önskar mig den här ponnyn. Kan jag få den här i födelsedags present?
HUR FIN?!?!?!
http://www.hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=461603

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback