Hampus

I juli ska jag och Joanna som sagt hyra häst. Och nu i veckan ska vi få reda på vilka hästar vi kommer få.
Den ponnyn jag mest hoppas på är Hampus.

HAMPUS

val, f -1999
138 mkh, mbr
e. 
u. 
Korsningsponny 

Info:
En härlig "äkta" ponny som är trevlig och godmodig både vid hantering, hopping, dressyr och skogsridning. Slutmätt.Licensierad. Gått ponnyallsv div II hopp. Kan det mesta och är en underbar kompis. Korad till Smålands bästa lektionsponny 2008.
Om jag inte får honom hoppas jag verkligen att jag får Macay

MACAY (Mackan)

val, f -1991
146 mkh, skm
e. 
u. 
Korsningsponny 

Info:
Mackan är en äkta läromästare som tävlat både Hoppning, Dressyr och Fälttävlan. En mycket behaglig ponny att umgås med. 
Macay och Hampus i Gränna 2010. Joanna tog kortet när hon hyrde häst där.

Kommentarer
Postat av: ebba

hej, jag ser på bilden att det är hampus, som jag har / och just nu tävlar och tränr hoppning :) om du har bilder på hampuus får du gärna skicka dom till minm mejl: [email protected] och skriv gärna om jag får ta bilden i dett inlägget den typ ngn joanna hade tagit ? :)



/ ebba

2012-02-15 @ 17:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback