Toleryd

Idag blir det Toleryd igen. Det ligger faktiskt lite press på oss ryttare som rider fram hästarna i år eftersom dom måste gå i rätt form.

Igår red jag Angelo och Prisse. Angelo hänger sig ju otroligt mycket i handen så fick jobba mycket med att verkligen skulle bära upp sig själv & lyssna på skänkeln. Gick jätte bra i slutet! Red i cirka en timma med honom. Sen red jag Prisse. Gick inte alls lika bra här då jag aldrig ridit honom förr och han är väldigt svår att få i form. Så Pillan fick sitta upp och trimma lite och sen red jag och i slutet kom jag på hans knappar lite och då gick det bättre!
Hoppas jag får Tittut/Bay/Baron/Malin idag!
Rolig bild va? ;)

Kommentarer
Postat av: natalie

gå med i dagnes blogg, om du vinner kommer du få ett helt inlägg om dig och din blogg och du kommer få ta del av mina läsare som ligger på 100 besökare varje dag, gå med :DD

2011-01-07 @ 12:57:54
URL: http://nataaliies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback