Tilly

Åkte upp till stallet direkt efter skolan med Joanna. Missade såklart bussen så fick ta tåget på grund ut av en viss sak...

Det var väldigt stressigt i stallet för vi hade en tid att passa så det gick väl inte riktigt som vi hade tänkt oss. Vi hade tänkt att vi skulle tömköra Brugge & Tilly samtidigt men Tilly bara rusade iväg direkt när vi kom till paddocken (måste lära henne att inte rusa så fort vi kommer in..) så jag tappade tömmarna. Så jag sket i det och lät henne springa av sig lite för hon hade lite överskott energi. Sen hann jag inte mysa med henne då jag skulle hjälpa Joanna med Brugge. Somsagt. Väldigt stressigt!!
Har fått som en läxa att inte åka till stallet med en tid att passa som man vet att man inte klarar.
Vi hann med bussen men det gick ju inte bra idag som sagt p.g.a att jag var för stressad så det skall inte göras om!
Bild från 23 januari. Fotot taget av mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback