Svar på tal

Svar: Vaddå härmas? Vad härmade jag dig med? Läser inte ens din blogg så varför skulle jag härma dig? Om du nu skulle ha skrivit ett liknande innan, betyder det väl inte att jag härmar dig? Det finns väl inga regler? Du bestämmer inte vad jag ska skriva i min blogg. Jag bryr mig inte om vad du skriver. Det är ju inte precis så att man härmas bara för att man gör ett liknade. Eller är du bara avundsjuk för att du inte är länkad? Läs inte våran blogg då om du tycker det är så farligt :)  Så, löst problemet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej jag läser inte eran blogg. Kom in av en skump så såg jag de, jag hade gjort samma några timmar innan.. :O

KUL att du måste lägga upp de på bloggen XD skicka som en kommentar.. Hahahhaha

Jag skicter fullständig om du läser min blogg eller inte.. :O

2011-01-03 @ 19:32:17
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/
Postat av: sofia Andreasson

Fan va bra skrivet ! :) <3

2011-01-04 @ 21:32:55
URL: http://fotografsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback