Sovit

Hej! Känner att våran blogg är extremt rolig nu.. Eller inte! Har ju dygnat så varken jag eller Joanna var sådär jätte peppade på att blogga. Sov från 19.00 - 10.00, alltså hela 15 timmar. Ska till Joanna senare så kanske vilar lite där. Ska rida lektion på Wiebo idag. Så himla roligt!! Saknat att rida ordentligt nu. Skänkelvikningar, bak och fram delsvändningar, komma upp ordentligt och få en häst i form.. Vet faktiskt inte vem jag vill rida. En ny HÄST har ju kommit. En P.R.E. Spännande!
Kanske den här sötnosen? :)

Kommentarer
Postat av: emma<3

sv: ok vad kul! :D jag vet inte hur länge det tar nä :) btw jag undrade ilken tid för pillan råkade smsa 1500 ist för 15.00 ^^ men ja det kan väl inte ta mer än två timmar? om vi inte ska tida flera hästar var. men vi ses imån då :) <3

2011-01-05 @ 11:48:39
URL: http://sweetheartofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback