Mysigt

Haft en otroligt rolig tjejkväll/natt med mina tjejer! Dygnade och kan säga att jag är riktigt, jäkla trött. Såg Hostel, My bloody valantine, Blair Witch Project, Killers och Remember me. Sen lanade vi tv spel också. Har knappt hållit ögonen öppna idag och orkar egentligen inte blogga. Men, men. Allt för er!

Idag red Disa Tilly för att jag är typ halvdassig och skit trött. Seriöst, alla gick runt som zombies idag! Disa klarade av Tilly riktigt bra och hon var envis som en åsna. Verkligen jätte mysiga dagar.
Bloggar mycket mer imorgon men nu ska jag se på Glee och äta lite gott och sen sova!!!

Kommentarer
Postat av: annelie :)

det var hur mysigt som helst! :)

2011-01-05 @ 16:02:18
URL: http://anneliesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback