Lista

Jag har
Borstat en häst (x)
Ridit i tre gångarter (x)
Hoppat en bana på 1 m ( )
Ridit ut ensam ( )
Tolkat efter häst (x)
Ridit western (x)
Ramlat av mer än 10 ggr (x)
Ramlat av och skadat mig illa ( )
Ramlat av på ett hinder (x)
Ridit islandshäst (x)
Töltat (x)
Ridit en kadrilj (x)
Kört en häst ( )
Kört en riktig travhäst på travbana ( )
Longerat en häst (x)
Voltige ( )
Blivit sparkad (x)
Blivit trampad (x)
Ridit tre gånger på en dag (x)
Varit på ridläger (x)
Simmat/badat med en häst (x)
Ridit Barbacka (x)
Ridit ut mitt i natten ( )
Ridit 2 på samma häst ( )
Hoppat en terrängbana (x)

Tävlande
Tävlat Dressyr (x)
Tävlat Hoppning (x)
Tävlat Distans ( )
Tävlat Fälttävlan ( )
Tävlat lokalt eller högre ( )
Hoppat clearround (x)
Tävlat klubbtävling (x)
Tävlat western ( )

Jag äger
Ridbyxor (x)
Ridhjälm (x)
Chaps (x)
Ridstövlar (x)
Jodpurhs (x)
Ridspö (x)
Sporrar (x)
Ridhanskar (x)
Ridstrumpor (x)
Skyddsväst (x)

Nämn EN häst som du har
Ridit på: Suprice
Ridit Barbacka på: Brighton
Ridit ut på: Brunte
Yngsta du ridit på: Asmer
Äldsta du ridit på: Lad eller Langen
Ramlat av: Walle
Hoppat: Sockan
Tävlat dressyr: Cheyenne
Tävlat hoppning: Romeo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback