Horseheaven.blogg.se gästbloggar

Hejsan alla läslusar!
Jag har fått äran att gästblogga hos SofiaJoanna.blogg.se
Jag hittade till Sofia & Joanna´s blogg  via deras fototävling som jag vann.
Själv heter jag Wilma & är 15 år. Jag har en sköthäst vid namn Tose som är 16 år.
Vi sysslar med en form av horsemanship & trickträning. Som ridstil utövar vi engelskriding & bridlelessridning(riding utan huvudlag, alltså ridning utan träns).
Tose håller på att sättas igång med ridningen nu så han är inte i jättebra form, eller har någon vidare bra kondition.
Jag har mer inriktning mot det naturligare hästtänket & vill lära mig mer för att kunna förstå djur i min omgivning.
På min blogg kan du läsa om min vardag, min träning med Tose & annat smått & gott.
Jag skriver både texter & har mycket bilder.
Så är du intresserad, följ med!
horseheaven.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback